XHOORH\[[8@DoooDDDDD8@@[
                            COORH\%[8DooooDDDD8D@@[
                            XHHRR            DDDD88@@
                            HRRH@%[@8o   DDDD888@[
                            X                   D888[
                            XC    H\%[@   DDDD   88@[
                            XC    H\%%   DDDDDD   8@@
                            X    H\%%@8   DDD8   8@@
                            CX    H\%%[88D  88D   8@@
                            X    H\%[[@888  88   88@
                            XX     H\@[[@888  8   88@@
                            XC                   8888@
                            XXHOR  H@[%[@8  @8888D8@@
                            XCHOR  @%%[Y  @8888888@@
                            CXORH       d@@888D88@@
                            XHORHH@%%[[@@@@88D8D88@
                            CXHORHH\%[%[@@@@888D88@@

                                       by

                                                                            
                                      
                                    
                                                                  
                                                                    
                                                                      
                                                                        
                                                                          
                                                                          
                                                                        


                                    Základy              
                             Transformace z 2D do 3D     
                           Trocha tý vektorový matyky    
                                  Rotace v 2D            
                                  Rotace v 3D            
                                    Polygony             
                        OFF formát (Object file format)  
                              Zobrazování polygonů       
                        Odstraňování neviditelných ploch 
                                   Stínování             
                                  Flat shading           
                                Gouraud shading          
                               Výplody pana Phonga       
                               Phong shading model       
                            Phong illumination model     
                                    Textury              
                             Textury na 3D polygony      
                               Doomoidní techniky        
                                  Optimalizace           
                              Optimalizace obecně        
                         Optimalizace specielně pro 586  
                                  Fixed-point            
                                Práce s koprem           

                                Pokec na závěr           


            výheň