SECTOR EFFECTORy - SPRITE ČÍSLO 1 - Ten co vypadá jako S Nechci se upsat xmrti a tak používám zkratky: SCL / SCH - Sector Lo-tag / Hi-tag SPL / SPH - Sprite Lo-tag / Hi-tag A - Sprite angle P - Sprite palete SH - Stínování sektoru ROTUJÍCÍ SEKTOR Točí se kolem pivoty SPL : 0 SPH : Stejnej jako SPH pivoty SCL : nic SCH : nic A : nahoru - rotujou vertexy dolu - rotuje celej sektor SH : nic P : nic Pokud se předměty nastaví relativní k podlaze ( R ), budou rotovat se sektorem. PIVOTA PRO ROTUJÍCÍ SEKTOR SPL : 1 SPH : stjnej jako SPH sektoru kterej rotuje SCL : nic SCH : nic A : nahoru - po směru ručiček ( hodinovejch ) dolu - proti směru ručiček SH : nic P : nic ZEMĚTŘESENÍ Během zemětřesení se bude země klepat asi 4 sekundy. Pokud je v sektoru jinej sektor ( nespojený vertexy ) tak vyleze. SPL : 2 SPH : nic SCL : nic SCH : nic A : Směr pohybu půdy SH : nic P : nic Zapnout MASTERSWITCHEM ( viz SPRITE ). Druhej sektor povyleze maximálně o 4 políčka. NÁHODNÁ SVĚTLA PO VÝSTŘELU Blejskání po výstřelu do světel. Sektor se udělá jako při zhasnuto a sprite jako při rosvíceno. SPL : 3 SPH : Nastavit stejně jako Lo-tag zdi nebo stropu, kterej svítí. SCL : nic SCH : nic A : nic SH : Nastavit na jas při rosvícení, sektor nastavit jako při tmě. P : Nastavit na paletu při rosvícení BLIKAVEJ SEKTOR Sektor bliká jako po výstřelu, jenže furt. SPL : 4 SPH : Počet náhodnejch záblesků SCL : nic SCH : nic A : nic SH : Nastavit na jas při rosvícení, sektor nastavit jako při tmě. P : Paleta pro zapnutý světlo Nemůže být zapínáno ROZSVĚCOVAČEM Barva světla je za tmy paleta sektoru a za světla paleta sprajtu. Každá paleta je zvlášť. METRO - LOKOMOTIVA Je to první vagón metra. Je možné použít s METRO - VAGÓNEM. Je nutné použít LOCATORY pro nastavení tratě. SPL : 6 SPH : Hodnota Lo-tag LOCATORU kde se má začít. SCL : nic SCH : Všechny sektory jednoho vagónu stejnou hodnotu A : Ukazuje na předek vagónu SH : nic P : nic Aby se hejbaly sprajty, nastavte R na podlahu. Lokátory se řadí od 0 do nejvyššího a potom zase na nulu. Pokud má lokátor Hi-tag 1, METRO stojí na 5 sekund. Veškerý sektory tvořící design METRA ( zdi, lavičky , atd.. ) musí být vnitřni a nesmí mít společnej VERTEX. TELEPORT nebo VODA Používá se k teleportaci a k potápění. SPL : 7 SPH : Stejný jako sektor kam se chcete teleportovat SCL : 0 = teleport 1 = hladina 2 = pod hladinou SCH : nic A : nic SH : nic P : 0 = voda 8 = zelenej sliz SECTOR EFFECTOR SPRITE musí být ve stejný výšce a na stejnym místě a HLADINA / POD HLADINOU musí vypadat úplně stejně, jinak se DUKE teleportuje do nikam spánem bohem živote.... BRANO ZAVÍRÁ SAMO Dveře, který se po čase sami zavřou. SPL : 10 SPH : Doba do zavření - 32 se rovná 1 sekundě SCL : Podle druhu dveří SCH : nic A : nic SH : nic P : nic NORMÁLNÍ DVEŘE Dveře, který se po otevření otočej do pravýho vinglu. SPL : 11 SPH : Jako všechny další dveře, který se maj otevřít najednou SCL : 23 SCH : nic A : nic SH : nic P : 0 = po směru ručiček ( viz. PIVOTA ) 1 = proti směru ručiček ROZSVĚCOVAČ Rozsvítí sektor po stisknutí tlačítka SPL : 12 SPH : Stejný pro společný ROZSVĚCOVAČE ( schodišťovej vypínač ) SCL : nic SCH : nic A : nic SH : Sprite = rozsvíceno, sektor = zhasnuto P : Pro rozsvíceno Poznámky viz BLIKAVEJ SEKTOR 1/2 výheň