VÝBUŠNINA Dělá díry do zdí, podlah, stropů, ..... SPL : 13 SPH : Stejný jako sprajt, co to aktivuje SCL : nic SCH : nic A : nahoru = Na Pre-mapě budou strop a podlaha spojený dolu = Poze jeden parametr se změní ( podlaha nebo strop ) SH : nic P : nic Může být aktivováno MASTERSWITCHEM. Pre-mapa je mapa, kterou si počítac vytvoří,vaše mapa je výsledek. Pokud chcete na výsledku díru k obloze, neďelejte strop paralaxní, program si najde nejbližší textůru a tu dá do pre-mapy a potom si strop sám zparalaxní. METRO - VAGÓN Použít jako vagón pro METRO - LOKOMOTIVU. LOKOMOTIVA musí být u VAGÓNU. LOCATORY určujou dráhu. SPL : 14 SPH : Stejný jako Lo-tag prvního LOCATORU SCL : nic SCH : Stejný pro všechny části vagónu. A : Ukazuje předek VAGÓNU SH : nic P : nic Poznámky viz METRO LOKOMOTIVA VÝTAH Jde z jednoho místa do druhýho. Místa nejsou nad sebou,VÝTAH jízdu vzhůru simuluje. SPL : 17 SPH : Stejný jako protější patro SCL : 15 SCH : 0 = spodní patro 1 = vrchní patro A : nic SH : Tmavší je startovní pozice výtahu P : nic Oba dva sektory musí být stejně vleké a musí mít sprajty ve stejné pozici. Vrchní a spodní patro musí mít rozdílnou vejšku. VÝSTŘEL Každých 5 sekund vystřelí. SPL : 36 SPH : nic SCL : nic SCH : nic A : Směr střelby SH : nic P : nic Pro druh střelby se používá SPEED sprite s hodnotami: 2556 : Zmenšovač 2605 : Raketa 1650 : Morter ????? 1625 : Lejzr 1636 : Výstřel tý první příšery SEZNAM SPRITE A JEJICH FUNKCE výheň