SEZNAM SPRITE A JEJICH FUNKCE NUM : číslo SPRITE SPL : Lo-tag SPH : Hi-tag SECTOR EFFECTOR - SPECIÁLNÍ EFEKTY NUM : 1 SPL : podle druhu efektu - viz SECTOR EFFECTOR SPH : podle druhu efektu - viz SECTOR EFFECTOR Je možný pouzit víc SECTOR EFFECTORŮ v jedný místnosti. ACTIVATOR - ZAPNE SPECIÁLNÍ EFEKT NUM : 2 SPL : Stejnej jako SPL tlačítka a nebou TOUCHPLATE SPH : nic Pokud se zmačkne ekvivalentní tlačítko, spustí se speciální efekt. TOUCHPLATE - "NÁŠLAPNÁ" PLOŠINKA NUM : 3 SPL : Stejnej jako spouštěcí ACTIVATOR a nebo MASTERSWITCH SPH : 0 = aktivovat vždy, když DUKE přejde jiný = aktivovat tolikrát, kolik je SPH Zapne ACTIVATOR nebo MASTERSWITCH když DUKE vstoupí do sektoru. ACTIVATORLOCKED - ZAMKNUTEJ SEKTOR NUM : 4 SPL : Stejný jako SPL tlačítka SPH : nic Vypíná efekty sektoru do odemčení tlačítkem. MUSICANDSFX - HUDBA A ZVUKY NUM : 5 Má tři použití: a) Zvuk při použití sektoru s Lo-tagem. SPL : číslo zvuku SPH : nic b) Stálý zvuk ( hluk strojů, hudba atd... ) SPL : číslo zvuku SPH : Vzdálenost dosluchu ( 1024 = největší čtvereček v BUILDu ) c) Ozvěna ( jako když hrajete do záchoda ) SPL : 1000 + délka echa 0 - 255 SPH : Vzdálenost dosluchu ( 1024 = největší čtvereček v BUILDu ) LOCATOR NUM : 6 SPL : METOR jede od nejnižšího do nejvyššího pro tento sektor.Pak jede znova od nuly. Totéž platí pro policejní vznášedla. SPH : Pokud je roven 1, METRO staví na 5 sekund. Neplatí pro pol. vznášedla. MASTERSWITCH NUM : 8 SPL : Nastavit na TOUHPLATE, která ho má zapnout. SPH : Doba čekání po spuštení. Jako ACTIVATOR, ale s počkánim před spuštěnim. GPSPEED NUM : 10 SPL : Rychlost SPH : nic Používá se jako nastavovač rychlosti pro METRO, DVEŘE atd... Taky jako speciální parametr - uvedeno u SECTOR EFFECTORŮ ACCESSWITCH NUM : 130 SPL : Jako ACTIVATOR nebo ACTIVATORLOCKED, co se má pustit. SPH : Zvuk po aktivování PALETTE : 0 = Modrá karta 21 = Červená karta 22 = Žlutá karta Spínač na kartu. Bez ní nejde otevřít. SWITCH NUM : 132 a všechny další sprajty tlačítek SPL : Jako ACTIVATOR nebo ACTIVATORLOCKED, co se má pustit. SPH : Zvuk po aktivování PALETTE : 0 = Normál hra 1 = Síťová hra Normální přepínač Tak tohle byly všechny důležitý věci pro tvorbu klabejch levelů. Další jsou v manuálu, ale teď už víte, jek je použít, takže to nebude problém. ( Manuálem myslím soubor BUILDHLP.EXE, takže se piráti nemusí bát.) výheň