Zapnutí a vypnutí přehrávání

     Nyní  si  v  krátkosti  ukážeme,  jaké  kroky  musíme udělat, abychom
     zahájili a skončili přehrávání zvuku.

     Přehrávání:

     Procedure PlaySound(o:oscilator);

                 out(CVCF[o],0FFFFh);
                       {Hlasitost=0, CutOff=0FFFFh}
                 out(PTRX[o],40000000h);
                       {Pitch=0=>44.1kHz, Reverb=0}
                 out(CCCA[o],<Start>);
                       {Q Factor=0}
                 out(PSST[o],80000000h+<LoopStart>);
                       {Pan=80h=>Mid}
                 out(CSL[o],<LoopEnd>);
                       {Chorus=0}
                 out(VTFT[o],0FFFFFFFFh);
                 out(CVCF[o],0FFFFFFFFh);
                       {Hlasitost=0FFFFh, CutOff=0FFFFh}
                 out(CPF[o],40000000h);
                       {Pitch=0}
                 out(DCYSUSV[o],80h);
                       {Vypne generátor obálky}

           Procedure_End;

     Tento program začne přehrávát nemodulovaný  sampl od <Start> s loopem
     <LoopStart><LoopEnd>  při maximální  hlasitosti na  freqenci 44.1kHz.
     Pan je nastaven doprostřed a chorus  a reverb jsou na nule = vypnuty.
     Zvuk začíná  hrát od příkazu  out(VTFT[o],0FFFFFFFFh) , takže  by tam
     ten zbytek teoreticky nemusel být.  Když jsem to ale kdysi odlaďoval,
     tak mi to nějak haprovalo, tak to tam radši nechte. Pro klidné spaní.


     Ukončení přehrávání:

          Procedure StopSound(o:oscilator);

                 out(DCYSUSV[o],80h);
                       {vypne generator obalky}
                 out(VTFT[o],0FFFFh);
                       {Hlasitost=0, Cutoff=0FFFFh}
          Procedire_End;

     Tento program již není na rozdíl od předchozího experimentální,ale je
     už  prakticky  použitelný.  Jeho  činnost  spočívá  v  tom,  že vypne
     generátor  obálky  (pokud  například  probíhá  Release  nebo Decay) a
     nastaví hlasitost na nulu.

  


            výheň