Game Wizard Pro v2.0b Copyright (c) 1994 by Ray Hsu & Gerald Ryckman General System Information Main Processor Type : Cracked Math Co-Processor Type : Version Video Adapter Type : Super VGA (VESA present) Mouse Type : Serial, Version 9.10, IRQ 3 Sound Card Type : Sound Blaster, IRQ 7, PORT 220 System Memory Available Game Wizard Pro Information Conventional Memory : 595K Swap Memory To : EMS Expanded Memory : 6704K Video Swapping Speed : Fast Extended Memory : 6592K Screen Blanking Time : 1 Min. Registered to: Game Star Serial Number: ESD-GW-002001 Tak to je ON. Toto je úvodní obrazovka SKVĚLÉHO rezidentního crackeru, který je vlastně takovým softwarovým Action Replayem. ( Ti z vás, co netuší co taková típdeska jako Ekšn Riplej umí, ať se přihlásí Qyrovi. On jednu má a mohl by jen tak, mimochodem napsat krátkou recenzi .) Dochází vám někde životy, náboje nebo energie? Topíte se v dluzích a nevíte jak ven? Nebo máte gamesu, kde nejde sejvit? Stačí nahodit GAMEWIZARDa ( GW ) a už je vše v pořádku. Ale pomalu. Nejdříve se s celým programem seznámíme. Jak již bylo vidět, GW po nahození ukáže roztomilou obrazovčičku s parametry vašeho stroje. Tu odkliknete a GW je od této chvíle rezidentní. Kdykoliv ho lze vyvolat nějakou klávesou, která jde libovolně ( skoro ) zvolit. Když ji zmáčknete ( jednou nebo dvakrát, zase podle módu ), nahodí se jiná, eště hezčejší obrazovka. Game Wizard Pro Main Menu Memory Address Search Result of Memory Address Search Table of Memory Locations Edit Memory Contents File Viewer (Display Text File) Game Playing Speed Protect Screen (Screen Blanker) Boss Screen with Password Option View Current Program Screen Load Previous Saved Program From Disk Save Current Program To Disk Crash Back to Dos (Exit the Current Program) Dos Shell Esc=Quit Registered to: Game Star |7 A jdeme na to, prozradím vám co k čemu vlastně je. A začneme od začátku. ( Překvápko co? ) Memmory address search - Hledání adresy v paměti Pařany uritě téměř nejpoužívanější funkce. Program se snaží najít adresu s životy, energií atd... Vyhladávání se provádí tak, že vy postupně zadáváte hodnoty, kterých vaše energie dosahuje. Počítač se nejprve ptá, jak velkou část paměti má prohledávat. Pro obyčejné gamesy stačí obyčejných 640 kB. V protektit módu dávejte max, hlavně proto, že není rozdíl mezi základní a rozšířenou pamětí. Způsob hledání doporučuji dávat Basic, další slouží jen při odečítání z grafů nebo při jiných složitostech ( třeba benzín v LOTUSu ). Pak s už GW jenom ptá na hodnoty a to doté doby, než najde správnou adresu a nebo zjistí, že taková adresa neexistuje. A nyní jedna špatná správa pro majitele áemdéček 486tek na 100MHz.Zatím to vypadá že s těmito čipy a s technologií Plug and Play ( dobře ti tak (de)Bille ) GW nefachá. Přesněji řečeno, vše funguje, kromě tohoto hledání. Poté co počítač najde správnou adresu, stačí na ní ENTRnout a zbytek se zařídí jinde. Result of Memmory Address Search - Výsledky HAvP Zde se dozvíte jak vaše hledání dopadlo. Při méně jak deseti odpovídajících adresách se objeví automaticky. Pak už opět stačí jen ENTR. TabLe of Memmory Locations - Tabulka adres Tak tady se odehrává samotné krakování ( přeměna vyšších uhlovodíků na uhlovodíky s menší délkou řetězce )[ Cože, vy nemáte biologický počítač ? ] a upravování všeho potřebného. K dispozici jsou adresy, jejich hodnoty, stav "freeze" neboli održení jedné hodnoty na dané adrese nepřetržitě, popisky každé adresy a samosebou SAVE a LOAD všech tabulek. Klávesy a jejich funkce : 0 .. 9 - Editace hodnoty dané položky ( 0 .. 9 ) A - Zmrazení ( "freeze" ) hodnot všech adres v tabulce C - Vymazání tabulky E - Editace celého řádku tabulky ( Název , adresa, hodnota ) F - Za nebo odmrazení jednoho řádku tabulky Ctrl L - Natáhnutí existující tabulky z disku Ctrl N - Vytvoření nové tabulky Ctrl S - Sejvnutí dat na disk Esc - Co jiného než návrat do Majn Menu Pokud jste si našli ve vyhledávání nějakou adresu, kterou jste odENTRovali, stačí zmačknout E jako edit a napsat název. Adresa a hodnota se doplní automaticky. Pozor na čísla větši než 255. Zbytek takovéhoto čísla většinou bývá uložen na adrese těsně následující původní hodnotu. Edit Memmory Contens - Přímá editace paměti Tohle je taky docela šikovná věcička. Hodí se hlavně, když je potřeba napíchnout nějaký heslo, třeba kód k gamese. Většinou se totiž nachází v nezakódované formě hned za otázkou směřovanou na toto heslo. Pak se stačí jen podívat. Jinak lze natvrdo šoupnout nějakou hodnotu kamkoliv do paměti. Samozřejmě lze hledat nějaký řetězec, skákat z adresy na adresu, nemluvě je tu jedné další velice šikovné věcičke, kterou je HEX <-> DECI konvertor čísel. Skvěle se uplatnil, když jsem dělal editor k PANZER GENERALu, protože jsem si ze hry zapsal počty a rozmístění jednotek a potom během prohlížení datfajlů snadno zjišťoval wo co go ve který části fajlu. Celá pamět je vidět jako třeba data v DISKEDITu nebo HEXa pohled v NORTONu. File Viewer - Prohlížeč souborů Takovýhle prohlížeč vůbec není špatný. Je sice nepříjemné, že se musí vypisovat celá cesta, ale výhodou zase je, že text zůstane v paměti i během další pařby.Je to ale celkem dobrá věc pro zákysláky, kteří si sem můžou natáhnout návod, nebo pro sklerotiky jako já, co si tam natáhnou manuál, aby věděli, kdy kde co zmáčknout. ( Mluvím hlavně o simulátorech řady F-15, F-18, F-19, F-n, pro n jdoucí k nekonečnu ). Game Playing Speed - Rychlost pařby Tohle je šikovná funkce hlavně pro staré gamesy z ikstéček, které na dnešních strojích běhají neuvěřitelně rychle. Některé sice mají vlastní regulaci rychlosti ( UFO, WARCRAFT, SLICK AND SLIDES ) a většina games si dokonce sama rychlost hlídá přes timer a jiné blbosti, ale smažby jako TUNNELER, LAMERS a stovky dalších se již dnes musí regulovat. A od toho je právě GPS. Protect Screen - Chránič obrazovky Tma - prostě dokonalej skrínsejvr. Boss Screen with .... - Šéfovská položka Simuluje rozdělanou práci-prostě a jednoduše ukáže vámi uvedenou obrazovku a nedovolí odejít, dokud se nezadá heslo. Prostě chrání před šéfem. View Current Programm Screen - Prohlídni obrazovku Docela dobrá fintička na logický mraženíčko - čas neběží, ale prohlížet se může.Taky s tim jde típat obrázky,které by jinak nešly, ale o tom až příště. Load Previous Saved ... - Nahrát program z disku Save Current Programm ... - Uložit program na disk Tohle je věc, která se hodí do pařeb bez možnosti LOAD a SAVE. Uložíte celou pamět a můžete se modlit, aby to příště šlo nahrát. S PREHISTORIKem 2 a GOLDEN AXEm to fachalo, DESCENT se grybal. Inu záleží na složitosti operací v paměti. Crash Back To DOS - Skok do DOSu Tohle zruší všechny programy, které se natáhly po GW. Prostě dá paměť do stavu, v jakém byla před spuštěním. DOSShell - DOSShell Kdo neví, co je to dosšel, nechápu, jak se mohl prokousat až sem. ( A já nechápu jak se mu povedlo spustit výheň - pozn. Milouš X ) A tohle je vše, co jsem o GW dokázal splodit. Kdo chce ňáký tabulky ať klikne na jedno z těhdle dvou talčítek : 1. tlačítko 2. tlačítko výheň