Vítejte v novém čísle Výhně, které je ještě rozsáhlejší než číslo nulté. Ale přejděme rovnou k věci. Výheň č.0 bylo zkušební číslo (jak již tomu napovídá ta nula) v němž jste měli možnost si vyzkoušet, co to umí a kde jsou jaké chyby. Jestli jste nějaké našli, tak jste buď mohli říci, že tenhle brak už nikdy víc, nebo byla druhá možnost napsat nám, o jaké chyby s jedná, abychom měli co vylepšovat. Druhá věc je prostředí. Mnoho lidí ho zavrhlo už jen z tohoto důvodu, že prej ten hroznej textovej režim... Jenže to je schválně!!! Samozřejmě, že by bylo možné udělat Výheň v grafice jako například Pařeniště, ale vzhled Výhně tak trochu napovídá, co chceme recenzovat a o čem chceme do Výhně psát. A věřte si tomu nebo ne, ve Výhni se budeme hlavně věnovat starým záležitostem a velice zřídka novým hrám, které nás zaujali a myslíme si, že byste o nich také mohli slyšet (samozřejmě, že o nich uslyšíte nejdříve v těch magazínech, které se zabývají právě novinkami). Účelem Výhně tedy není recenzovat novinky, ale vracet se ke starým titulům, na které je škoda zapomínat a mnohdy byly (a jsou) daleko lepší a zábavnější než nové rádoby interaktivní CD slátaniny. Nechceme napodobovat ony prestižní diskmagy, a proto tedy tohle prostředí, které se v současné době může zdát zastaralé, ale je víceméně originální. Možná, že akorát změníme font. Tolik k prostředí a jedeme dál. Na řadě je věc třetí a tou jsou ikonky. Nechápu jak je to možné, ale někteří jedinci (možná jsou dementní) vůbec nepřišli na to, že ve Výhni jsou nějaké obrázky!!! Samozřejmě, že do všeho, co bliká, se dá "vlézt" (levým tlačítkem myši) a zase se dostat zpět tlačítkem pravým. I v tomto případě je změna a to z modré blikající barvy na červenou (ale toho jste si snad už všimli). Obrázky jsou v textu rozmístěny náhodně. Názvy, které blikají červeně nejsou názvy odstavců (ano, i tento názor jseme slyšeli), ale jsou to popisy k obrázkům!!! Další věcí, v pořadí již čtvrtou, je hudba. Jedná se o zcela neutrální záležitost. Pokud se Vám líbí, tak si jí tam nechte, když ne, pusťte si svůj oblíbený song (počínaje punkem, přes techno, house, hardcore, ..., syntetickou hudbu a konče dechovkou). Pátá věc, články. Byli bychom velice rád, kdyby jste si uvědomili, že: "ZA OBSAH A VZHLED ČLÁNKU RUČÍ AUTOR (článku)!". Takže případné připomínky nadepisujte pro koho to je a kritizujte autora článku a ne celou Výheň (pro Milouše X: "autor" to je ten co je dole podepsán). Výheň je "lidový" elektronický magazín a proto může přispět kdokoli z Vás, tzn. ohromného šílícího davu, který se už nemůže dočkat na podpis od svých skvělých Výheňáků (promiňte, nechali jsme se unést [šílícím davem]). Takže pište články, které mají aspoň trochu společného s počítačovou zábavou a světem kolem, ale nepohrdneme třeba kulturou (kódování Kamenických) na níže uvedenou adresu a nikam jinam, jedině tak máte jistotu, že jsme právě ten Váš článek dostali. Teď přišla na řadu pošta. Na žádosti Vás, čtenářů, jsme zavedli, sice nepravidelnou, rubriku s názvem, pro její náplň zcela netypickým, ČÍTY & KÓDY & TYPY. V této rubrice se tedy budete setkávat s podvody všeho druhu na tu a onu hru. Chtěli bychom ještě více rozšířit rubriku Dopisy, ale k tomu je třeba, abyste nám psali názory, kritiku, náměty a vůbec různý úchylárny, na které můžeme odpovídat. Do tohoto dne nám přišlo dost málo dopisů a nevím jestli je to způsobeno tím, že nevíte kam to napsat nebo se stydíte a já nevím, co ještě. Prostě a jednoduše pište na adresu "vyhen@infima.cz" a opravdu nikam jinam! Tak to je zatím vše a už se dejte do čtení a nezapomeňte napsat! Vaše Redakce výheň