Výheň #10
Desáté a poslední číslo.
Vyšlo téměř po roce, v dubnu 1999.
Stejně nikdo neví, jak dlouho tu budem.
Výheň #09
Velká rubrika Demoscéna se spolu s programováním stává těžištěm Výhně,
naopak Hry putují na okraj zájmu.
Celkem 1500KB textu.
Připravuje se Fiasko 98.
Výheň má tři různé oficiální stránky na webu.
Objevují se příspěvky ze Slovenska.
Výheň #08
Z Výhně se stal půlročník, ale zato obsahuje megabajt textu.
Programování je gigantické.
Přibyla rubrika FreeSoft.
Výheň #07
Růst pokračuje, spolu s ním se však zvětšují intervaly mezi čísly.
Výheň #07 vyšla po půl roce.
Přibyla rubrika Hudba.
Výheň #06
Tímto číslem se z Výhně stává kultovní diskmag.
Boj proti komerci se stupňuje.
Zároveň Výheň vytrvale vzdoruje nabídkám na komerční zneužití.
Výheň #05
Od vydání nultého čísla uplynul jeden rok, teď je 10.10.1996.
Výheň se spojila s diskmagem Fatality.
Demoscéna se definitivně zbavuje pomlčky a poprvé se vyrovnává
hrám a Programování.
Výheň #04
Překonána hranice 300 stránek textu.
Výheň vypadá mnohem lépe než dříve.
Rubrika Demoscéna roste, i když stále hlavně díky ReDoxovi.
Nevídaného rozmachu dosáhlo Programování.
Oddělení recenzí na všelijaké hry se naopak ztenčilo.
Výheň #03
Poslední zahřívací číslo Výhně. Euforie opadala a nastal čas lenosti.
Redakce ujišťuje čtenáře a autory, že ve Výhni neexistuje výběr
dobrých a špatných článků. Možná to tehdy i platilo.
Stanovena zásada "Výheň vyjde tehdy, až bude dostatek článků."
Začíná mnohaletý boj proti komerci.
Výheň #02
Poprvé se objevuje "demoscéna" bez pomlčky. Ten ošklivý znak má
však tuhý kořínek a vyskytne se ještě v příštím i přespříštím čísle.
Roste rozsah rubriky Programování.
Výheň #01
První číslo, které je ve skutečnosti druhé v pořadí, protože
první bylo nulté číslo.
Výheň #00
ÁÁ, to je horko. Taková VÝHEŇ. Jo!
Úplně první číslo kultovního diskmagu vyšlo 10.10.1995.
V té době se slovo "demoscéna" ještě psalo s pomlčkou
a převážnou většinu obsahu tvořily počítačové hry.
Výheň
nuane