>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
      Phong shading model
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


      Předem  si přečtěte text o Gouraudu. Je sice poněkud zmatenej, jenže
      Phong je založenej na Gouraudu, takže se bez toho nehnete.

      Mno ... zatimco jsme v Gouraudu interpolovali mezi barvama, v Phongu
      je to poněkud složitější (ale zase dává realističtější výsledky) - v
      Phongu  interpolujeme  pouze  pseudonormály  .  Prostě pro každý bod
      dostaneme  jeden  normálový  vektor,  tedy  pseudonormál.Mno a potom
      uděláme  skalární  součin  tohodle  pseudonormálu s vektorem světla,
      vyjde nám intenzita, vynásobíme jí počtem barev a případně posuneme.

      Postup :
          výpočet normálů v objektu
          výpočet pseudonormálů pro vrcholy
          interpolace mezi pseudonormály ve vrcholech
          interpolace předešlých pseudonorm. podél scanline
          teď jsme získali pro jeden bod jeden pseudonormál
          intenzitu vypočítáme skalárním součinem pseudonormálu s
           vektorem světla
          barvu vypočítáme vynásobením intenzity počtem barev


            výheň