T E R M I N A L   V E L O C I T Y

                            nepříjemně blízko... 

...Rakety a střely křižují oblohu, motory řvou naplno a já prolétávám
několik metrů nad bortící se budovou. O kousek mě minul zelený paprsek z
tanku, nenápadně skrytého za stromem. Ze strany to do mě napral ňákej
kamikadze a na ukazateli stavu mých štítů zbyla jen malá čárečka. Znovu a
znovu buším do ALTu a snažím se nahodit afterburnery a vypadnout z toho
pekla. Nemám energii. Zoufale kvedlám joystickem a kličkuji mezi pořád
hustčím kobercem střel. Prásk ! Exploze mi skoro utrhla levé ucho ve
sluchátkách, ale ovladač hlasitosti je najednou hrozně daleko...

                         grafika je FAKT dost dobrá 

     Támhle je tunel ! Jdu do strmé vývrtky a jen taktak se trefuji do
úzkého otvoru v zemi. Proti mě se řítí bombrardér a pálí rakety. Strhávám
stroj ke stěně a snažím se ho sestřelit. Moje poslední raketa se mu zarývá
do pláště a tunel se rozezní výbuchem...
     Blížím se k zrovna zavřeným dveřím a rychle šmátrám po brzdě. Pozdě.
Vší silou jsem to napral do vrat a tunel se zaplňuje dalším výbuchem.
 Aaaaaaaaaa........ " (dobře ti tak... - Marky)

                          průlet nad "bonusárnou" 

     Tak tohle se Vám na nejlehčí obtížnost určitě nestane. Hned ze začátku
hrajte na některou těžší obtížnost a u tohoto arkádo - simulátoru zažijete
mnohem víc zábavy. Pamatujete na Commanche - Maximum overkill ? Jako on byl
grafickou revolucí, Terminal Velocity se jí podle mě stane také. I přesto,
že jsem zatím měl možnost hrát jen demo - verzi s jednou epizodou, už teď
můžu říct, že grafika se opravdu povedla. Demo jede jenom na low - detaily,
ale všechny textury jsou přesto velice detailní a v SVGA, kterou bude plná
verze podporovat, to musí vypadat božácky. Jenomže na 486-ce to vůbec není
ono a to nemluvím o SVGA. Výsledek - Pentium záhodno.

                         sakra, šijou to po mě !!! 

     Terminal Velocity jde také hrát po síti, modemu a kabelu, ale přesto
že kabelového Důma hrajem už nejmíň sto let, pořád nás nepřestal bavit a
tak jsme se k TV zatím nedostali. Naši tajní agenti nás ovšem informovali,
že to je skvělý ! Že by to bylo lepší než Deathmatch ?
Těžko...

                            ten barák odstřelim... 

     Ozvučení také není špatné a dokonce si můžete všechno pustit v DOLBY
SURROUND (já osobně mám jako každý pařan surround SB + hyper surround
repro-soustavu - Marky). Já se svým SOUND BLASTEREM si můžu tak akorát
pustit do pokoje dědečka a babičku a nechat je křepčit STEREO. Je to divný,
ale když nastavíte kvalitu hudby ve stereu na víc než 8192 (a ňáký drobný)
KHz, podstatně se zpomalí, a to i na Pentiu. Dost blbá chyba.
     Jestli kladem nebo záporem je možnost rychlého "sejvování" do ramky, to
nechám na Vás. Když mi hra párkrát spadla, a já měl pozici jen v ramce, tak
mě to fakt nas...štvalo.

                       skvělý ! (hlavně na 386-ce, hehe) 

     Skvělý nápad jsou tunely. Přesto, že se prostředí často mění, jsou
příjemným zpestřením. A vypadá to nádherně. Takovej tunel, to se musí vidět
v pohybu. Boží textury nanesený na stěnách vytvářejí pravý pocit, že jste
IN ( samozřejmě jen při plném okně ). I když má demo několik menších chyb,
které snad v plné verzi budou odstraněny, hraje se to perfektně a je to
dobrý oddech od složitějších pařeb. Rada nakonec - nekažte si to číty.


                                                     GOnDaR

 Devil ZK - Pěkná grafika, hezký zvuky, dobře se to hraje...proč ne?
 Veslo    - Pohyb z Descenta a krajina z Comanche...co dodat?
 ReDox    - Ne moc originální, trochu nuda.
 Marky    - Znáte ten fígl proti stíhačkám ? Vylítnu nad mraky
               votočim, zabrzdim a jeden po druhym jdou dolů.
               Úplná slast. Je to prostě klabý (A to sem DESCENTA
               neměl rád) !